Sabtu, 9 Julai 2011

Kenduri vs Makan vs .....

huh..xthu nk watpe..so saje2 nk wat entry..wifi free jew kat umah..sedap sket on9..eh..lari tajok plak..senarnyew nk cite..sejak2 ni banyk kenduru sblm pose ni..kwan2 nyew kenduri..family nyew kenduri..huh..mmg sakan la kenduri..tp da bnyk kali g kenduri..gue mkan x lalu ma..blew blek nyesal x makan penuh ngan nafsu time tu..owang kate sape yg exited nk g knduri tu..cepat ilang selere mkan..hah..xthula btol kew x..hehe..gue bukn ape,padahal punyewla lame kempunan nk mkan nasi mnyk..blew da dpt x mo plak..ish..nyosal..kenduri gue paling suke klw owg kmpung masak..favorite yg pedas menyiga punyew..huh..bru nkmat mkan..x pedas muak seh nk mkan..hah..demand plak aku ni..

dok berangan jewla..

khaz buat <3
hah..tu jew nk share..just bowink2 n da lame x update blog..coz xde idea nk wat entry ape..NK KWWEN !!! haha.. xmo g .. gue x ready g n tempuhinyew..ok..tu jew..daaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan