Ahad, 10 Julai 2011

Tudung Ariani vs Tudung Segi Tige

tudung unggu - tajaan Cik Anna- tq yew

musim tudung ariani aku x pandang langsung nk pakai tudung segi tige..sbb tdung ariani senang jew..sarong jew..n just pkai pin sket2 jew..sonang kan ?? .. tp setelah sekian lame gue x pkai tdung tige segi..untung gue masih x kekok nk pkai tudung 3 segi..hah..nk puji diri sendiri jap..cantek nyew aku da lame x pkai tudung 3 segi ni..dulu gue kutuk gue pkai tudung ariani bulat muke..lah2 itu gak yg dpkai wat seharian..jadi rasewnyew rayew taon ni nk pkai tudung 3 segi plak..skang pon bukan main lg en kerongsang jew..ade yg berjuntainyew..cantek jew tgk..haha..rayew taon no tuka fesen plak pkai tdung 2 segi..selendang ?? gua x minat sgt nk pkai..leceh..suke tu suke la..nk lilit2 dye tu gue x pandai ma..lg pon wat cekek leher jew tgk owg pkai..hah..x kesahla ape pon..itu penampilan kite en..sbb " KEJELITAAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN ".. huh.. seraam plak pkai ayat ni..pinjam ayat mak erni ( NV )...

yellow - tajaan - mummy - tq
tundung syiria - tajaan - aqila - tq
ariani - tajaan - SDN BHD
huh..tu jew nk share..papew pon trime kaseh ek atas tajaan tudung..hah..sape2 berminat nk amek model tok tdung..bleyla contact ek..hah..perasan muke lawa la plak..huhu..xdela..just joke..sajew suke2 wat entry ni..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan