Rabu, 27 April 2011

Marshanda - Sejuta Cinta

dont let me go




Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya




Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan



Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu




Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya


note : lagu ni aku suke sgt..lirik dye pon mcm best..then laguni ku tujukan kpd sape yg pernah ku kecewakan..maafkan gue yew..masih mentah lg ketika tu..khaz boo-wat kire kekasih lame la kot..heheh..untuk AYIE..ABG WAN..PAPA..ERY..SYAMSI..sape2 lg la..harap bahagia u all slamenye..n moge aku pon bahagia bersamanya..AMIN..

Break-up

Tiada ulasan:

Catat Ulasan